Thursday, July 8, 2010

Kawan (:

haha , aku suka . thanks kawan . dah jadi kawan balik . normal thing in life lah kan ? haha , gadoh kawan gadoh kawan . macam bangang je lah pulak . haha , but i'm glad kita semua dah berubah . aku pun rase diri aku dah berubah doh . ( perasan ) eh , tapi betul lah , aku terasa macam TERubah . haha , boleh tak cakap macam tu ? alah , boleh kan je lah , hoho . Aku dengan Shukri pun memang dah sangat lah okay . Haha , tak sabar doh Dinner 17/7 nanti . Ape die nak buat ha ? Takot oh , dia cakap dia akan buat something yang aku tak kan lupa sampai bila bila . Grr , kejam oh . Bila tanye tak nak jawab . Haha , tak pe tak pe . Just wait and see je lah . Haha ,

Aku suka doh kita dah get back together . Macam Dolu-Dolu . Hahah , tak lah . Kita sekarang kawan macam biase je kan ? I like it this way , Friend (: Aku tak kesah pun if korang nak percaye aku lagi ke tak . It's up to you guys . Aku tak kesah . And aku tak kesah korang nak anggap aku ape . Hoho , That's Just Me (:

Okay lah , gtg . Dah mengantuk . Malas nak type panjang panjang dah (: oh oh , and btw , 87 more days to PMR . God ! Takot gilaaaa ! Haha , wish me luck ey ? (:

0 comments: